Laatste paar dagen thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Henk Jan janssen pietserse - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Henk Jan janssen pietserse - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen thuis

Door: tomvermeulen

Blijf op de hoogte en volg Henk

22 Juli 2010 | Nederland, Tilburg

Nog maar 7 dagen, het aftellen is nu echt begonnen. Ben nog even aan het uitvogelen hoe waarbenjij.nu werkt maar dat moet goed komen komende maanden.

Hebben vandaag bericht gekregen over ons huisje, echt super! We verblijven in lusaka southlodge, een sterren hotel is er niks bij;)

Ondertussen hebben we een mooi bedrag voor ons project opgehaald met de demo en niet te vergeten met de nijmeegse vierdaagse. Afgelopen woensdag 40 km gelopen voor het goede doel. Met een rugzak voor met eten en drinken was het om 06.15 de hoogste tijd om te gaan lopen. Al na 30 minuten moest ik flink toileteren;) Meteen maar de Afrikaanse stijl gekozen, Hoppa de bosjes in, raar genoeg was ik niet de enigste! Als je witte blote billen wilt zien moet je tijdens de nijmeegse vierdaagse verstoppertje in het bos spelen:)
Na 20 km belande we in een klein gat, Wijchen, mooi moment om even rust te nemen en te eten. Na de pauze en na een hoop geklap en niet de vergeten de heerlijk verkoelende tuinslangen langs het parcours liepen we om 15.30 de eindstreep over.
1x en nooit meer!! Neeh grapje, mooie ervaring rijker, alhoewel het natuurlijk simpel een rondje lopen blijft.

Thuis nog even aant genieten van alle luxe van Nederland, donderdag 29 juli is het eindelijk zover. Lang naar uitgekeken en dan ineens zo dichtbij;) Goede kriebels voor Sinterklaas is er niks bij!!

Voor nu tijd voor mijn bedje, ciao!

• 23 Juli 2010 - 09:19

René Vermeulen:

Gelukkig rijden in Lusaka overal bussen en taxi's naar toe die bijna niks kosten, lopen zul je daarentegen ook genoeg doen in Zambia:P

• 27 Juli 2010 - 23:11

Sanne:

Lopen ga je vast nog genoeg doen!
    Geniet van de super mooie ervaring die je op gaat doen aan de andere kant van de wereld ;):D.
    X Sanne

• 11 Augustus 2010 - 13:17