Computer, virus ennn crash! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Henk Jan janssen pietserse - WaarBenJij.nu Computer, virus ennn crash! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Henk Jan janssen pietserse - WaarBenJij.nu

Computer, virus ennn crash!

Door: tom vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 Augustus 2010 | Zambia, Lusaka

Ongelofelijk hoeveel virussen ze hier op kantoor hebben. Tot op de dag van vandaag zijn we bezig geweest met het hele virus gebeuren onder de knie te krijgen! documenten die ineens verdwijnen, later weer terug komen en dan in eens verborgen documenten zijn geworden, snappen jullie het nog?

Het ergste komt nog, nadat er weer een virus binnen kwam crashte mijn laptop, gelukkig was er iemand van het kantoor die weer iemand kende die een slimme computer nerd is;) Voor 250.000 kwacha, ongeveer 42 euro heeft hij mijn laptop weer nieuw gemaakt en alle bestanden kunnen redden.

We kunnen nu dan eindelijk echt aan de slag met onze onderzoeken.


Het weer wordt langzaam steeds warmer en warmer, ze zeggen dat je vanzelf de zon gaat haatten! hahah nou dan weten ze nog niet hoeveel ik van die zon hou. ik vind het eerlijk. Bruin gezicht en bruine armen!! in het weekend proberen we de rest van het lichaam beetje bij te bruinen. Wil niet als nog een shirt aan hebben als ik mijn shirt uit doe;)

Van het weekend is er een trouwerij op de lodge, we gaan onze chefkok helpen met koken. Hij moet voor 300 personen gaan kijken en hij heeft zo'n ouderswets keuken fornhuisjes, hehe heb hem al gevraagd hoe hij het wel gaan organiseren. Zijn eerste antwoord..... uhmm dat moet ik nog even bedenken;) We zullen zien!

Via dit verhaaltje wil ik ook iedereen bedanken voor de reacties, het is echt top om die te lezen en zo ook wat van Nederland mee te krijgen! Ik zal snel weer wat nieuwe dingen plaatsen.

Ik ga snel weer stoppen, over 35 minuten begint mijn community sport weer. take care

  • 19 Augustus 2010 - 11:50

    Anique:

    Ga je er een gewoonte van maken om er iedere keer 3 verhalen tegelijk op te zetten ;) haha

    Leuk om te lezen dat jullie het goed maken. En fijn dat iedereen er voor zorgt dat jullie je ook thuis voelen daar :D

    Nog 15 dagen dan gaat het voor mij ook gebeuren! Spannend! Ben nu al bang dat ik dingen vergeet in te pakken! haha

    Have fun daar, suc6 met je voetbal 11 tegen 11 ! haha Wat een grap!

    Groetjes aan Mandy,

    xx Anique

  • 19 Augustus 2010 - 16:18

    Mama :

    Wat een verhalen weer, heerlijk ik ben er bij gaan zitten met het jou bekende kopje koffie. Net alsof je naast me zit. Even dichtbij me super! Groetjes dikke knuffels en heel veel liefs

  • 20 Augustus 2010 - 22:40

    Miranda:

    Hee Tom
    Leuk om te lezen hoe je het hebt daar. Wat doe je zoal daar en leg eens uit wat de community sport is..
    waarvoor je eigenlijk daar bent ...
    Nou heel veel suc6 en we horen het wel weer.

    Groetjes uit Drunen

  • 21 Augustus 2010 - 10:28

    Bob:

    klinkt allemaal top.

    gr bob kim en dylano

  • 23 Augustus 2010 - 13:22

    Wilfried:

    Zo eindelijk de tijd gemaakt om alle eens goed door te lezen. Gave tekst en verrassend leuke schrijfwijze nooit geweten dat jij dat kon? Trots op je zoon, ga zo door.
    No ff wat Mandy heeft al tig verslagen je loopt achter dus aan de schrijverij!! Ik vind het lezen gewoon leuk!

  • 23 Augustus 2010 - 18:49

    Susan:

    Wow jullie maken heel wat mee samen en jullie verhalen zijn heel erg leuk om te lezen!

    Geniet ervan samen.

    Liefs

  • 25 Augustus 2010 - 10:00

    Jos En Betty:

    Fantastische verhalen en gebeurtenissen! Het is leuk om te lezen dat jullie soms vol verbazing in situaties komen, die daar de normalste zaak van de wereld zijn.
    Jullie geven erg goed de indrukken weer wat jullie beleven! We zien het zo voor ons, ook jullie gezichten erbij!

    Fijn dat jullie ons een beetje meenemen in jullie wereld.
    Liefs Jos en Betty

  • 26 Augustus 2010 - 07:39

    Mama:

    Tom en Mandy weer zoveel dingen mee gemaakt, ervaringen die jullie nooit meer vergeten zo bijzonder zo waardevol.
    Gaaf ben trot op jullie daar zo ver weg!!!
    Kus

  • 05 September 2010 - 12:12

    Johan Vrolijk:

    Hé Tom,

    1 dag te laat, maar: VAN HARTE GEFELICITEERD!!
    Leuke dag gehad?

    Moet zeggen dat ik verslagen met aandacht lees, leuk hoor!

    Ben bijna jaloers op jullie avontuur.

    Groetjes
    Johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Lusaka

Lusaka!

Recente Reisverslagen:

15 November 2010

Werken, vakantie werken en volgende vakantie

12 Oktober 2010

Half way time

04 Oktober 2010

Rondje dierentuin;)

15 September 2010

every body cirkel

13 September 2010

Van de basisscholen naar de dief.
Henk

Nog maar 13 dagen en het grote avontuur gaat beginnen. Ik kan nu al niet meer wachten! Alles is geregeld en rond, straks alleen nog tas inpakken en richting vliegveld

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 12566

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 23 December 2010

Lusaka!

Landen bezocht: